Kit Digital per PYMES

Ens unim a aquesta iniciativa amb fons Next Generation de la Unió Europea per a contribuir a la implantació de solucions digitals: pàgina web, botiga en línia, ciberseguretat, etc.

Fins a 12.000€ en ajudes

Kit de pàgina web (Ajudes fins a 2.000 €)

Funcionalitats i serveis

La teva Web profesional amb WordPress [Preu 2.000 € – 6.000 €]

Borsa d’hores de manteniment [Preu 1.600 € – 6.000 €]

Adequació de protecció de dades [Preu 1.000 € – 2.000 €]

  • Domini: la solució inclou el domini del teu web durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Hosting: també tindràs a la teva disposició l’allotjament de la pàgina web durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Certificat SSL: Certificat de seguretat inclòs Let’s Encrypt, perquè totes les comunicacions web seán segures.
  • Responsive: 100% adaptable a dispositius mòbils i tauletes
  • Xarxes Socials: Pàgines web sincronitzades amb les teves xarxes socials
  • Editor de contingut: 100% administrar-li sense coneixements avançats (Drag and drop)
  • Google Analytics: Accés total a les estadístiques de visites de la teva pàgina web
  • Catàleg: Catàleg de productes i serveis
  • Galeries multimèdia: Galeries de fotos o vídeos corporatius
  • Protecció de Dades: el teu web tindrà assegurat el compliment de la normativa aplicable, en concret el RGPD.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Comerç electrònic (Ajudes fins a 2.000 €)

Funcionalitats i serveis

La teva Botiga Online Woocommerce [Preu 5.000 € – 12.000 €]

La teva Botiga Online Prestashop [Preu 6.000 € – 15.000 €]

  • Domini: la solució inclou el domini del teu web durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Hosting: també tindràs a la teva disposició l’allotjament de la pàgina web durant un termini mínim de dotze mesos.
  • Certificat SSL: Certificat de seguretat inclòs Let’s Encrypt, perquè totes les comunicacions web seán segures.
  • Responsive: 100% adaptable a dispositius mòbils i tauletes
  • Editor de contingut: 100% administrar-li sense coneixements avançats (Drag and drop)
  • Shopping cart: Carret de compra automatitzat
  • Mètodes de pagament: Gestió de pagament amb les principals passarel·les del mercat
  • Informes: Diferents tipus d’informes de vendes diàries i mensuals
  • Categories: Categories il·limitades per a organitzar productes
    Inventari: Gestió i control d’inventari, maneig d’estoc i disponibilitat
  • Geolocalització: Defineixi preus d’enviaments per zones de cobertura
  • Imposats: Mòdul de càlcul d’impostos per venda
  • Email: Mòdul d’emails per al flux de vendes i notificacions
  • Facturació: Mòdul de gestió de factures en PDF amb enviament automàtic
  • Cupons: Mòdul de gestió de cupons de descomptes per a promocions
  • Shipping: Mòdul de gestió d’enviaments per regions
  • Google Analytics: Accés total a les estadístiques de visites de la teva pàgina web
  • Protecció de Dades: el teu web tindrà assegurat el compliment de la normativa aplicable, en concret el RGPD.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Business Intelligence i Analítica (Ajudes fins a 4.000 €)

Funcionalitats i serveis

Els teus quadres de comandament: Power BI [Preu 4.000€ – 12.000€]

Data consulting [Preu 5.000€ – 15.000€]

ETL Data Integration [Preu 5.000€ – 15.000€]

  • Creació de panells de dades estructurades i visuals: comptaràs amb panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
  • Integració de dades amb altres bases de dades: tindràs accés a altres bases de dades i a la realització de comparacions amb les dades exposades.
  • Emmagatzematge de dades: disposaràs d’una capacitat d’emmagatzematge com a mínim d’1 GB per usuari.
  • Exportació de dades: podràs exportar dades a imatges o a documents d’Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes que utilitzis comunament.
  • Data Quality: Informes i testatges d’integració de dades per a garantir la qualitat i la integritat de la informació processada.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Serveis d’oficina virtual (Ajudes fins a 12.000 €)

Ajuda màxima 250€/usuari

Funcionalitats i serveis

Consultoria d’Oficina Virtual [Preu 5.000€ – 14.000€]

Sistema de Fitxatge i repositori de documentació dels empleats [Preu 2.000€ – 10.000€]

  • Col·laboració en equips de treball: tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, coneixements i/o el funcionament de l’organització, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
  • Emmagatzemar i compartir arxius: disposaràs d’1 TB d’emmagatzematge.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils: la teva solució serà compatible amb dispositius mòbils.
  • Calendari i agenda: et permetrà organitzar un calendari i les teves tasques previstes.
  • Gestor documental: repositori de documentació dels empleats.
  • Fitxar: els empleats podran fitxar en l’aplicació per a portar un control horari.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Gestió de processos (Ajudes fins a 6.000 €)

Ajuda màxima 250€/usuari

Funcionalitats i serveis

Consultoria i desenvolupament de processos
[Preu 4.000€ – 30.000€]

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    – Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    – Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
    – Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    – Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
    – Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    – Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    – Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines
  • Bots desatesos: faci ús del treball digital tipus RPA per a automatitzar tasques repetitives, sense necessitat d’intervenció humana.
  • Bots atesos: permeti que la seva força laboral augmenti la qualitat dels processos de treball utilitzant bots, i així fer tasques repetitives sota demanda.
     

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Comunicacions segures  (Ajudes fins a 6.000 €)

Ajuda màxima 250€/usuari

Funcionalitats i serveis

  • SSL: disposaràs d’un protocol de capa de sockets assegurances, per a crear una connexió segura i xifrada.
    Xifratge d’extrem a extrem: tindràs les comunicacions xifrades en tot el seu recorregut, amb l’objectiu de prevenir atacs.
  • Logs de connexió: seràs capaç de mantenir un registre dels dispositius que s’han connectat a la teva xarxa privada.
  • VPN: tindràs la possibilitat de permetre la connexió a la teva xarxa privada exclusivament als dispositius autoritzats per tu.
  • Dispositius mòbils: podràs fer ús d’aquesta solució des de dispositius mòbils.
  • Configuració inicial i actualitzacions de seguretat: disposaràs d’una configuració inicial perquè puguis usar-ho correctament, amb les respectives actualitzacions de signatures de malware i altres dades per a detecció d’amenaces a més de les actualitzacions de programari de seguretat periòdiques requerides.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Kit de Factura electrónica (Ajudes fins a 1.000 €)

Funcionalitats i serveis

Consultoria i implantació eFactura [Preu 800€ – 2.500€]
  • Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per a facilitar el seu tractament automatitzat.
    Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
  • Clients il·limitats: tindràs la capacitat d’enviar factures a un nombre il·limitat de clients.
  • Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
  • Enviament de factures per correu electrònic: la solució implantada per l’Agent Digitalitzador de la teva elecció et possibilitarà enviar factures directament per correu electrònic.
  • Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent la selecció del teu logotip.
  • Còpia de seguretat diària: podràs realitzar còpies de seguretat periòdiques.
  • Declaracions d’impostos trimestrals i anuals: disposaràs d’un servei de càlcul dels impostos i retencions.
  • Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge de, almenys, 1GB per a les factures.
  • Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
  • Control de venciment de les factures: tindràs un sistema de control del venciment de les factures.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar el teu web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.
A la disposició dels nostres clients donem suport, assessorament durant tot el procés i manuals de WordPress, Google Analytics, recursos fotogràfics.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

  • Primera Fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.
  • Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%. Per a això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.
     

Preguntes Freqüents sobre Kit Digital

Els agents digitalitzadors del Programa KIT DIGITAL són els proveïdors de solucions digitals, inclosos integradors o *partners, especialment els d’àmbit local, la intervenció del qual és essencial per a l’execució del Programa ja que subministren a l’empresa o autònom els productes i serveis digitals prevists en les solucions de digitalització.

És un programa de la Unió Europea d’ajudes a les empreses a digitalitzar els seus negocis atès que la situació de la pandèmia ha accelerat el canvi cultural i tecnològic del consum en general. El posa a disposició el Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital l’objectiu de la qual és finançar els costos de transformació digital de les petites i mitjanes empreses en tot el territori nacional. Més informació

Aquestes solucions digitals estan dirigides a les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms dins de qualsevol sector o tipologia de negoci.

S’ofereix un bo digital amb una ajuda econòmica que permet accedir a una o diverses solucions digitals de les disponibles en el catàleg.

L’import màxim del bo digital dependrà de la grandària de l’empresa:

  • Entre 10 i menys de 50 empleats: 12.000€
  • De 3 a 9 empleats: 6.000€
  • Petites empreses o microempreses d’entre 1 i menys de 3 empleats i persones de situació d’autoocupació: 2000€

Amb caràcter general hauran de complir els següents requisits:

・Tenir la consideració de petita empresa.
・Estar inscrit en el Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o en el cens equivalent de l’Administració Tributària Foral.
・Estar al corrent d’obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.
・No tenir la consideració d’empresa en crisi.
・No superar el límit d’ajudes de minimis.

I, per descomptat, haver realitzat el Test de diagnòstic digital i haver comptat, durant l’últim exercici tancat, amb una plantilla mitjana d’entre 10 i 50 treballadors (en aquesta convocatòria).

Deixa’ns les teves dades. Ens posarem en contacte amb tu i ajudarem a completar el Test de diagnòstic digital obligatori a més d’assessorar-te per a triar el Kit Digital que millor s’adapti a la teva empresa. Contacta amb un nosaltres

El bo se sol·licita a través de la web d’ https://acelerapyme.gob.es/, amb l’ajuda d’un Agent Digitalitzador Adherit. Accelera Pime és el portal oficial a través del que es tramitaran totes les ajudes del pla. Serà el lloc per a sol·licitar-les i també per a contractar les companyies que us prestaran els serveis de digitalització, per exemple, JES Serveis Informatics SL

Ja són aquí!

De fet, ja s’han llançat les primeres convocatòries en el marc del Pla de Recuperació. Des del 15 de Març les empreses del sector d’entre 10 i 50 treballadors ja poden sol·licitar el seu kit digital.

En total, aquest programa disposarà d’un pressupost de 3.067 milions d’euros, que seran executats entre els anys 2022 i 2023, per a finançar la contractació de solucions de:

1. Lloc web i presència en internet
2. Comerç electrònic
3. Gestió de xarxes socials
4. Digitalització de les relacions amb els clients
5. Business intelligence i analítica
6. Aautomatización de processos
7. Implantació de la factura electrònica
8. Serveis i eines d’oficina virtual
9. Comunicacions segures
10. Ciberseguretat


La primera convocatòria dins d’aquest programa anirà dirigida a pimes i persones en situació d’autoocupació de tots els sectors productius, sempre que disposin d’entre 10 i 50 treballadors.

Les següents convocatòries aniran dirigides a micropimes i autònoms d’entre 3 i 10 treballadors, i finalment entre 0 i 3 treballadors, i les seves condicions/obligacions s’adequaran i perfeccionaran a partir de l’experiència d’aquesta primera convocatòria, amb l’objectiu d’aconseguir els millors resultats d’eficiència i eficàcia en l’execució dels fons.

Sí, és obligatori, encara que les recomanacions que ofereix en finalitzar-ho no són vinculants. Tampoc condicionarà l’import de l’ajuda. Aquest test resultarà molt útil per al Govern a efectes estadístics i per a mesurar l’èxit de les successives convocatòries.

Es tracta d’un test molt breu, de tan sols 13 preguntes, orientat a identificar de nivell de maduració de les pimes a partir dels indicadors establerts per l’Índex d’Economia i Societat Digital (DESI). Per a més informació sobre el Test de Maduresa Digital, Contacta amb un Assessor

Les ajudes a l’adopció de solucions de digitalització podran destinar-se a substituir les solucions ja adoptades pel beneficiari sempre que suposin una millora funcional.

Sí, les pimes podran contractar tantes solucions com desitgin fins a esgotar el seu Bo de Digitalització i durant el termini de temps establert per a això.
Ara bé, només podrà contractar-se una solució per cada Categoria de Solució de Digitalització del Catàleg de Solucions de Digitalització del Programa.
Encara que a través d’aquesta web no es pugui seleccionar diverses solucions, els nostres Assessors ajudaran a la teva Pime triar aquelles solucions que necessitin, aprofitant al màxim el Bo de Digitalització.

Previsiblement, les següents convocatòries s’obriran al llarg de 2022, amb la idea que els projectes estiguin implantats abans de l’any 2024.

Encara tens preguntes sense resoldre? Per a veure la publicació completa de les preguntes freqüents de la primera convocatòria clica aquí.

Taula resumeixen de les ajudes Kit Digital

Solucions de digitalització
Per a empreses de 0 a 3 empleats (durant 12 mesos)
Per a empreses de 3 a 10 empleats (durant 12 mesos)
Per a empreses de 10 a 50 empleats (durant 12 mesos)
Lloc web i presència en Internet
2.000€
2.000€
2.000€
Comerç electrònic
2.000€
2.000€
2.000€
Gestió de xarxes socials
2.000€
2.500€
2.500€
Gestió de clients
2.000€ (inclou 1 usuari)
2.000€ (inclou 1 usuari)
4.000€ (inclou 3 usuaris)
Business Intelligence i analítica
1.500€ (inclou 1 usuari)
2.000€ (inclou 1 usuari)
4.000€ (inclou 3 usuaris)
Gestió de processos
500€ (inclou 1 usuari)
2.000€ (inclou 3 usuaris)
6.000€ (inclou 10 usuaris)
Factura electrónica
500€ (inclou 1 usuari)
1.000€ (inclou 3 usuaris)
1.000€ (inclou 3 usuaris)
Serveis i eines d’oficina virtual
250€ / usuari (fins a 2 usuaris)
250€ / usuari (fins a 9 usuaris)
250€ / usuari (fins a 48 usuaris)
Comunicacions segures
125€ / usuari (fins a 2 usuaris)
125€ / usuari (fins a 9 usuaris)
125€ / usuari (fins a 48 usuaris)
Ciberseguretat
125€ / usuari (fins a 2 usuaris)
125€ / usuari (fins a 9 usuaris)
125€ / usuari (fins a 48 usuaris)

Aprofita aquesta oportunitat! Digitalitza la teva empresa

Contacta amb nosaltres

Completa aquest formulari i et cridem sense compromís.